Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?

Я купила топ в магазині, носле першому ж пранні він поленял під пахвами. Магазин після проведення експертизи відмовився возврощать мені гроші за не якісний топ, посилаючись на те, що це реакція тканини на дезодорант. Хоча на самій речі і на етикетці до неї немає ніяких попереджень про те, що не можна користуватися дезодорантом.
Так само даний топ був вивішений на Ветрино і до мене його міряли і інші відвідувачі магазину, тому немає гарантії, що він злиняє саме від мого дезодоранту.
Прохання підказати, як мені повернути свої гроші в даній ситуації?

Ксенія Безносенко

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Тетяна. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Як обміняти або повернути гроші за неякісний електромобіль, придбаний в інт ...
  • Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?
  • Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...
  • Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...
  • Чи можна повернути несправний телефон, якщо він зламався на 4-й день після ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ