Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів проходив гарантійний ремонт?
26.10.08г був придбаний холодильник, але вже 09.02.09г були виявлені недоліки. У магазині запропонували віддати його на гарантійний ремонт, що ми і зробили. Але 19.06.10г знову ці недоліки виявлені, холодильник взяли на другий ремонт, але знову нічого не зробили. Як він тріщав і пищав, так і знову після двох ремонтів продовжує. У магазині нам звичайно відмовляють у всьому тому гарантія на нього рік. Чи можна щось пред'явити за неякісний ремонт? Або після трьох років гарантійного ремонту цей холодильник постійно доведеться ремонтувати за св!
ои гроші чи можна викинути? Якось можливо вирішити цю прблеми?
Наталя
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Наталя. При придбанні неякісного товару, який навіть після багаторазового ремонту не працює належним чином, ви маєте право повернути холодильник назад або обміняти його на аналогічний. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом "Про захист прав споживачів". Також магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Як обміняти або повернути гроші за неякісний електромобіль, придбаний в інт ...Що робити, якщо в магазині затягують обмін неякісного холодильника?Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?Після гарантійного ремонту якість туфель не влаштувало покупця: що робити д ...Як домогтися від продавця повернення грошей за мобільний телефон, який побу ...