Що робити якщо в ремонті пошкодили товар і тепер зламана інша функція?
здав автомагнітолу в негарантійний ремонт 3.11.10. з проблемою не читає диски. Мені видали замовлення-наряд, в якому вказана скарга і термін ремонту 27 робочих днів. по закінченню терміну ремонту я подзвонив у компанію, яку здавав магнітолу. Там мені сказали, що вона готова була 18.11.10. але крім того, що вона не читає диски, у неї порушена кольоровість, тобто горить червоним. Треба міняти відео карту. Хоча у мене до цього магнітола показувала все добре. Я попросив подивитися сам. Але досі мені мою магнітолу не можуть показати. Так як та компанія, в яку я здавав магнітолу, займається тільки зняттям і установкою. а ремонт виробляла якась інша, мені не відома клмпанія. Дайте будь-ласка пораду, як поступити в даній ситуації
Руслан Попов
Відповідь юриста:
Привіт, Руслан. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора майстерні. У претензії необхідно описати всі недоліки виявлені після ремонту товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або виплатити компенсацію. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також майстерня може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. У цьому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Що робити, якщо компанія-виробник меблів не виконала замовлення в установле ...Як домогтися від продавця повернення грошей за мобільний телефон, який побу ...Як повернути в магазин неякісну пральну машинку?Як домогтися обміну фотоапарата, що знаходиться на гарантійному терміні?Що робити, якщо фотоапарат був у гарантійному ремонті вже два рази?