Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?
Замовив на фабриці Столпліт через магазин в м. Одинцово 4 ящики для тумбочки в потрібній комплектації. Привезли ящики (в розібраному стані - панелі) без фурнітури, в іншій комплектації з відповідними технологічними отворами для зборки. Як пояснили у відділі рекламації старий варіант меблів вже знято з виробництва. При цьому в даній комплектації яку мені доставили відсутня передня панель ящика. Виготовлення, доставку я оплатив в магазині.
Сергій
Відповідь юриста:
Привіт, Сергій. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Як обміняти або повернути гроші за неякісний електромобіль, придбаний в інт ...Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...Як повернути в магазин незручні туфлі, які були взуті один раз?