Що робити якщо ремонтується по гарантії телефон не повертають уже довгий час?
купила тел-н через інтер. м-н. через місяць зламався, віддала в серв.ц по гарантії, після отримання, через 3 тижні здала вдруге з тією ж проблемою. двічі приїжджала, тел-н не готовий. написала заявл ген ди-ру і копії в ТЗПС і в Департа-н потр ринку,
довелося купити новий т-н. за договором у сер.ц. ремонт до 45 днів, пройшло набагато більше, дзвінка так і не було з серв.ц. знову поїхала написала ще один лист - взяли і сказали, що я довго не приїжджала, тел-н на складі ожіданія.просілі почекати поки привезуть, але на це буде потрібно ще хв 30-40 я поїхала без тел-на, тому витратила в майстерні більше 40 хвилин,
тел-н так і нах-ся в серв.центре.
мені так і не зателефонували.
хочу подати позовну заяву до суду на продавця.
тому витратила купу грошей на поїздки, пошту і конс. в ТЗПС. як мені поступити??? забрати тел-н з майстерні. у мене на руках залишилася зарядка і задня кришка тел-на
татьяна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Тетяна. Згідно ст.23 ЗоЗПП ви маєте право вимагати неустойку за порушення строку усунення недоліків, розмір якої становить 1% вартості телефонного апарату за кожний прострочений день. Тобто, якщо в квитанції зазначено термін ремонту 45 днів і вже пішов 46 день - неустойка вважається від нього до дня, коли телефонний апарат повернеться Вам відремонтованим і буде Вами прийнятий. Якщо ж СЦ відмовиться відшкодувати вам неустойку, то наші юристи допоможуть вам стягнути її в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
При виконанні ремонту, пила наведена в непридатний стан: що робити?Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?Чи можна повернути кошти за телефон, поламаний за два дні до закінчення гар ...Чи правомірні дії продавця мобільного телефону при проведенні 4 ремонтів?В який термін повинні бути усунені недоліки гарантійного ремонту?