Чи можна повернути кошти за телефон, поламаний за два дні до закінчення гарантії?

Залишалося 2 дні гарантії і зламався КПК Toshiba (не включається).
Відніс до сервісного цент і здав.
Сервісний центр видав квитанцію про прийом.
На наступній день мені подзвонили і сказали, що телефон готовий, але коли я приїхав, то побачив що проблема залишилася.
Попросив залишити відмітку в квитанції.
Там написали, число і що телефон не відданий.
Через 2 тижні написав їм листа і подзвонив.
Через годину мені зателефонували і сказали, що телефон готовий і можна забирати.
Моє питання:
В даний момент я можу як нибудь повернути гроші за телефон?
Заранее спасибо.

Сергій Володимирович

Відповідь юриста:

Привіт, Сергій Володимирович. Ні, не можете. Так як ви вже пред'явили продавцю вимогу про усунення недоліків товару і продавець вже безкоштовно усунув недоліки в роботі телефону і вклався у відведений ЗоЗПП термін для гарантійного ремонту.

 

Додаткові матеріали:

  • Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?
  • Чи можна повернути зламався телефон, що знаходиться на додатковій гарантії?
  • Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантії
  • Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантії
  • Термін діагностики товару при пред'явленні вимоги про усунення недоліків т ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ