При виконанні ремонту, пила наведена в непридатний стан: що робити?

22 червня 2010р. я віддав в ремонт ланцюгову електропилку, вказавши в квитанції перелік необхідних перевірок - перевірка мастила ланцюга і кнопки ВКЛ-ВИКЛ. У квитанції написано, що термін ремонту до 20 днів У перебігу трьох тижнів я дзвонив в майстерню дізнатися як справи. Мені відповідали, що проводять діагностику, а потім через місяць повідомили, що все в порядку і я можу забрати пилку. У майстерні з'ясувалося, що без узгодження зі мною зробили дорогий ремонт - перемотали ротор і замінили підшипник. Та як цей ремонт не був зазначений в моїй заявці вартість неузгодженого зі мною ремонту - 1810 руб була для мене не приємною несподіванкою. Нібито дефектні і замінені запчастини мені не пред'явили і не повернули. У майстерні мене переконували, що без проведеного ремонту ну просто ніяк не можна було обійтися, але тепер пила відремонтована і повністю работоспособна.Так як для пенсіонера-дачника, яким я є, літо найгарячіша пора і пила саме в цей час і потрібна, я змушений був розплатитися і забрати пилку. Але вже на наступний день, коли я спробував працювати пилою, з'ясувалося, що кнопка ВКЛ-ВИКЛ як не працювала, так і не працює. Не працювала і система змащування ланцюга пили. Тобто те, що не треба відремонтували, а то що заявлялося - немає. Я повернув пилку в майстерню на підставі гарантії на ремонт. Ще через місяць мені подзвонили з майстерні і сказали, що на цей раз все виправили. Коли я приїхав у майстерню, виявилося змащення ланцюга пили так і не працює. Пилу знову залишили в майстерні для ремонту. Минув ще місяць. І ось мені оголосили вирок - відремонтувати пилку не можемо, немає потрібних запчастин. При цьому мені пропонувалося два варіанти - 1) Через три місяці митарств, заплативши великі гроші за непотрібний ремонт я забираю пилку, якої не можу нормально користуватися і не отримую назад гроші 2) Пилу доводять до початкового стану, тобто ламають те, що нібито потребувало ремонту і повертають мені гроші. ПИТАННЯ-ЩО МЕНІ РОБИТИ. Заздалегідь вдячний за допомогу
Головатюк СТАНІСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 8-903-591-40-57 rodniki@migmail.ru

Станіслав Володимирович

Відповідь юриста:

Привіт, Станіслав Володимирович. Згідно зі ст. 35 Закону "Про захист прав споживачів": 1. Вам повинні були повернути неробочі частини вашої пилки. 2. Якщо ваша річ була зламана, виконавець повинен усунути поломку безоплатно, якщо це не можливо - відшкодувати вартість речі у двократному розмірі і повернути гроші, сплачені за ремонт. Вам необхідно скласти письмову претензію на адресу сервісу з вищевказаними вимогами. До того ж, ви маєте право вимагати неустойку за невиконані роботи в строк (20 днів), сума якої не може перевищувати оплату за ремонт (1810 рублів). Нагадуємо, що за законом ваше вимога має бути виконана протягом 10 днів. При виникненні спору, експертиза проводиться за рахунок сервісу, в противному випадку можете оплатити її самі, а потім вимагати відшкодування витраченої суми. Якщо сервіс відмовить вам у задоволенні вимог - направляйте до суду позовну заяву. Наші співробітники допоможуть вам в ситуації, що склалася.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути швейцарський годинник, якщо з моменту продажу минув міся ...
  • Що робити, якщо зданий в ремонт ноутбук не відремонтували за 3 місяці?
  • Що робити, якщо зданий в ремонт ноутбук не відремонтували за 3 місяці?
  • Що робити у разі пошкодження пальто при хімічному чищенні?
  • Чи можна вимагати повернення грошей за піч, якщо остання не буде відремонто ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ