Що робити, якщо фірма встановлювала вікна не проводить гарантійний ремонт?
У грудні 2009 мені встановили платіковие вікна і балкон. За договором гарантія на роботи 1 рік, на вироби 5 років. У липні 2010 на балконних дверях мимовільно із зовнішнього боку лопнув склопакет, мабуть під впливом високої температури на вулиці. 5 серпня я подав письмову заяву на заміну склопакета. Мені було відмовлено в заміні, причому в письмовій формі дати відповідь мені також відмовилися.
Які подальші дії мені необхідно зробити, щоб фірма виконала свої гарантійні зобов'язання за договором?
Заздалегідь спасибі за відповідь!
Олександр
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Александр. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги про ремонт. При складанні претензії керуйтеся Законом "Про захист прав споживачів". Також магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете провести ще одну експертизу, а після - звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...Як повернути неякісний пуховик назад в магазин?