Як повернути неякісний пуховик назад в магазин?

Доброго дня, шановні добродії! Дуже сподіваюся на Вашу допомогу.
У липні 2010р. купили чоловікові пуховик одній з досить відомих фірм-виробників. Пуховик був куплений з сезонною знижкою. У почали жовтня 2010 року. чоловік його почав носити. Вже через два тижні щоденної шкарпетки матеріал на пуховику, який просочений якимось непромокальним складом, потріскався на спині, на згинах рук (в ліктях), на кишенях. Зовнішній вигляд пуховика став ну дуже не презентабельний.
Дуже прошу Вашої допомоги. Як правильно діяти, що необхідно зробити в першу чергу щоб повернути пуховик продавцю? чек збережений.
Заранее спасибо,
Марина.

Марина


Відповідь юриста:

Привіт, Марина. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Як обміняти або повернути гроші за неякісний електромобіль, придбаний в інт ...
  • Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?
  • Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?
  • Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...
  • Як обміняти або повернути туфлі не підійшли по колодці?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ