Після гарантійного ремонту якість туфель не влаштувало покупця: що робити далі?
Добрий день!
я купила туфлі, одягла два рази в офісі, підошва почала відклеюватися, на
7 день після покупки повезла продавцю (гарантія 14 днів), вони визнали, що підошва відклеюється і запропонували ремонт за їхній рахунок, мовляв вам ще й краще заклеїти. Я погодилася за умови, що все буде акуратно. На наступний день забираю туфлі, вони виглядають просто жахливо, збоку скрізь дуже сильно видно клей на замші і в силу того, що вони замшеві - на них видно ще й білі відбитки пальців. Я сказала, що мене це не влаштовує, продавець відмовився повертати гроші і обміняти товар, сказав, що буде проводити експертизу, незрозуміло тільки на ч
Ольга
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ольга. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...Як обміняти або повернути туфлі не підійшли по колодці?Чи можна повернути несправний телефон, якщо він зламався на 4-й день після ...