Що робити, якщо в магазині затягують обмін неякісного холодильника?

Я купила холодильник, мені його доставили в термін, після доставки, на момент включення, виявилося що в холодильнику функціонує тільки морозильне відділення, а холодильник не работает.В протязі 2-х тижнів ми маємо право обміняти товар на аналогічний, або зажадати повернення грошей. Мною було написано заяву на заміну холодильника, через день після покупки, т.е, в 2-х тижневий термін я уклалася. Після написання заяви, мені сказали що в перебігу тижня зі мною повинен зв'язатися працівник з клієнтського відділу, дзвінка так і не!
надійшло. Після чого, я сама зв'язалася з клієнтським відділом і з'ясувалося, що моя заява до них так і не надходило, я повторно скинула їм на ел. пошту всі копії документів і після цього вони пообіцяли викликати майстра на будинок для технічного огляду і отримання від нього документів про заводський брак, щоб надалі нам можна було добітьзя заміни холодільніка.С моменту покупки минуло вже 23 дні, а за законом вони повинні на протязі 3-5 днів надати підміну на час розгляду заяви та прийняття рішення, а у нас до цих пір стоїть шлюбно

Ольга

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Ольга. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?
  • Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...
  • Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?
  • Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...
  • Після гарантійного ремонту якість туфель не влаштувало покупця: що робити д ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ