Як поступити у випадку неякісного ремонту автомобіля?

У 2009г.проізводілся кап.ремонтДВС на а /м Субару в авторизованому автоцентрі "У Сервіс +". З /ч надавалися мною. Претензій по качествту з /ч не било.По закінчення ремонту мені було усно заявлено, що машина проходить як мінімум 50-60 тис.км. Машина пройшла 6000 км і в неї повторно застукав двігатель.Я повторно звернувся в автосервіс з проханням усунути несправність мені знову ж усно заявили, що мною була представлена неякісна з /ч, а на моє письмове звернення було дано відповідь, що закінчився термін гарантії. Я звернувся з проханням до авт

Віктор Михайлович

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Віктор Михайлович. Наступним вашим кроком може стати звернення до суду з позовною заявою з вимогою повернення суми сплаченої за ремонт, або примушуванню до виконання ремонтних робіт. Наші фахівці допоможуть вам скласти позовну заяву згідно з вимогами законодавства.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо в автомобільному сервісі була неякісно виконана послуга з ре ...
  • Як добитися від ремонтної організації виконання гарантійних зобов'язань?
  • Як стягнути з техцентра витрати на усунення недоліків їх роботи?
  • Як домогтися гарантійного ремонту для раніше заміненого амортизатора?
  • Який максимальний термін гарантійного ремонту телевізора?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ