Як поступити у випадку неякісного ремонту автомобіля?
У 2009г.проізводілся кап.ремонтДВС на а /м Субару в авторизованому автоцентрі "У Сервіс +". З /ч надавалися мною. Претензій по качествту з /ч не било.По закінчення ремонту мені було усно заявлено, що машина проходить як мінімум 50-60 тис.км. Машина пройшла 6000 км і в неї повторно застукав двігатель.Я повторно звернувся в автосервіс з проханням усунути несправність мені знову ж усно заявили, що мною була представлена неякісна з /ч, а на моє письмове звернення було дано відповідь, що закінчився термін гарантії. Я звернувся з проханням до авт
Віктор Михайлович
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Віктор Михайлович. Наступним вашим кроком може стати звернення до суду з позовною заявою з вимогою повернення суми сплаченої за ремонт, або примушуванню до виконання ремонтних робіт. Наші фахівці допоможуть вам скласти позовну заяву згідно з вимогами законодавства.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо в автомобільному сервісі була неякісно виконана послуга з ре ...Як добитися від ремонтної організації виконання гарантійних зобов'язань?Як стягнути з техцентра витрати на усунення недоліків їх роботи?Як домогтися гарантійного ремонту для раніше заміненого амортизатора?Який максимальний термін гарантійного ремонту телевізора?