Як стягнути з техцентра витрати на усунення недоліків їх роботи?

Ремонтували автомобіль (двигун) в техцентре. Після ремонту з'явилася вібрація двигуна. Звернувся повторно в той же техцентр. Моторист, майстер і господар сервісу дивилися машину і заявили, що по двигуну проблем немає. Зробили комп'ютерну діагностику, теж сказали що все добре.
Мені довелося звернутися до офіційного дилера. Провели діагностику і встановили, що не правильно встановлені заспокійливі вали. Несправність усунули.
Я звернувся в перший техцентр з проханням компенсувати мені роботи офіційного дилера. Домовитися не вдалося. Запропонували мені подати в суд.
Прошу підказати по якому шляху краще йти.

Олександр Костянтинович

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олександр Костянтинович. Вам необхідно написати на адресу техцентру претензію з вимогою відшкодувати ваші витрати відповідно до ст. 29 ст. 31 ЗоЗПП в десятиденний термін. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду і вимагайте крім суми основного боргу неустойку в розмірі 3% за кожен день прострочення. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як змусити продавця пластикових вікон виконати гарантійний ремонт?
  • Як добитися від виробника меблів усунення проявилися недоліків?
  • Як обміняти пральну машину, придбану за акції?
  • Чи можна стягнути назад оплату за діагностику поломки, якщо остання зроблен ...
  • Який максимальний термін гарантійного ремонту телевізора?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ