Як стягнути з техцентра витрати на усунення недоліків їх роботи?
Ремонтували автомобіль (двигун) в техцентре. Після ремонту з'явилася вібрація двигуна. Звернувся повторно в той же техцентр. Моторист, майстер і господар сервісу дивилися машину і заявили, що по двигуну проблем немає. Зробили комп'ютерну діагностику, теж сказали що все добре.
Мені довелося звернутися до офіційного дилера. Провели діагностику і встановили, що не правильно встановлені заспокійливі вали. Несправність усунули.
Я звернувся в перший техцентр з проханням компенсувати мені роботи офіційного дилера. Домовитися не вдалося. Запропонували мені подати в суд.
Прошу підказати по якому шляху краще йти.
Олександр Костянтинович
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олександр Костянтинович. Вам необхідно написати на адресу техцентру претензію з вимогою відшкодувати ваші витрати відповідно до ст. 29 ст. 31 ЗоЗПП в десятиденний термін. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду і вимагайте крім суми основного боргу неустойку в розмірі 3% за кожен день прострочення. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як змусити продавця пластикових вікон виконати гарантійний ремонт?Як добитися від виробника меблів усунення проявилися недоліків?Як обміняти пральну машину, придбану за акції?Чи можна стягнути назад оплату за діагностику поломки, якщо остання зроблен ...Який максимальний термін гарантійного ремонту телевізора?