Чи можна стягнути з туристичної фірми збитки, пов'язані з невиконанням послуги?
Будучи співробітником організації, я запропонував керівництву отправиіть мене на навчання за кордон, щоб розвинути і курріровать новий напрямок. Керівництво погодилося, сплатило навчання закордонному партнеру. За рекомендацією людей я запропонував керівництву для оформлення візи, проїзду та проживання укласти договір з турфірмою, яка свої зобов'язання не виконала: документи в посольство надала несвоєчасно, про виниклі труднощі в отриманні візи нас не поставила до відома. Це призвело до того, що закордонний паспорт!
з посольства своєчасно не отримана і іноземний партнер вчасно не був повідомлений про те, що я взяти участь у семінарі не зможу. За умовами договору з іноземним партнером він повертає тільки VAT (ПДВ), а решта грошей - штраф за несвоєчасний відмова. Чи можу я як фізична особа подати скаргу в прокуратуру на турфірму і зажадати від них відшкодування збитків за невиконання послугу, яка спричинила значні збитки і втрату можливості працювати по тому напряму для чого я прийнятий в організацію на роботу?
Вадим
Відповідь юриста:
Здравствуйте. Вадим. Ви можете направити в туристичну фірму претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даної фірми. У претензії необхідно вказати вимоги щодо відшкодування збитків. Зазвичай на цій стадії фірми, які дорожать своєю репутацією, вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку, шляхом направлення позовної заяви.
Додаткові матеріали:
Неякісна покупка через інтернет-магазин. Як повернути велосипед?Що робити якщо після отримання передоплати фірма, що встановлює вікна, не в ...Що робити, якщо фірма встановлювала вікна не проводить гарантійний ремонт?Що робити, якщо придбаний мобільний телефон перестав працювати, а в сервісі ...Як добитися якісних послуг з обслуговування комп'ютера?