Як добитися якісних послуг з обслуговування комп'ютера?
Замовив послуги комп'ютерної "швидкої допомоги".
На сайті були зазначені цілком розумні ціни.
Після проведення робіт з мене зажадали в
8 (вісім) разів більше. Молодий чоловік, мало не плачучи просив заплатити, а завтра приїде начальник і розбереться. Начальник дзвонив на сле-
дме день і клявся, що зробить перерахунок і
привезе гроші. Після кількох дзвінків - пропав, дівчинка по тел. фірми "Нічого не знає" Компанія діє з печаткою ПП з Краснодара, в договорі адресу вул. Дрогоміловская. До речі всі програми, поставлені на комп'ютер виявилися неліцензійними і не оновлюються. Що робити?
Юрій Олексійович
Відповідь юриста:
Здрастуйте, Юрій Олексійович. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я індивідуального підприємця. У претензії необхідно описати всі недоліки виконаних робіт і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або виконати роботу ще раз, до того ж вимагайте перерахунку згідно прайсу ІП. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Зазвичай на цій стадії ІП вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?Як домогтися гарантійного ремонту на додаткове обладнання автомобіля?Як домогтися від продавця повернення грошей за мобільний телефон, який побу ...