Як добитися якісних послуг з обслуговування комп'ютера?

Замовив послуги комп'ютерної "швидкої допомоги".
На сайті були зазначені цілком розумні ціни.
Після проведення робіт з мене зажадали в
8 (вісім) разів більше. Молодий чоловік, мало не плачучи просив заплатити, а завтра приїде начальник і розбереться. Начальник дзвонив на сле-
дме день і клявся, що зробить перерахунок і
привезе гроші. Після кількох дзвінків - пропав, дівчинка по тел. фірми "Нічого не знає" Компанія діє з печаткою ПП з Краснодара, в договорі адресу вул. Дрогоміловская. До речі всі програми, поставлені на комп'ютер виявилися неліцензійними і не оновлюються. Що робити?

Юрій Олексійович

Відповідь юриста:

Здрастуйте, Юрій Олексійович. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я індивідуального підприємця. У претензії необхідно описати всі недоліки виконаних робіт і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або виконати роботу ще раз, до того ж вимагайте перерахунку згідно прайсу ІП. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Зазвичай на цій стадії ІП вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?
  • Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...
  • Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?
  • Як домогтися гарантійного ремонту на додаткове обладнання автомобіля?
  • Як домогтися від продавця повернення грошей за мобільний телефон, який побу ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ