Як обміняти або повернути туфлі не підійшли по колодці?

ввечері 01/09/10 купила доньці в одному з павільйонів довколишнього торгового центру туфлі. Прийшовши додому, дочка ще раз поміряла туфлі і проідясь в них по коридору, з'ясувала, що туфлі мають дуже незручну колодку і носити їх не представляється для неї можливим.
04/09/10 моя дочка принесла ці туфлі в торговий павільйон, де вони були придбані, але отримала відмову від продавця, який мотивував свою відмову тим, що туфлі одягалися.
Касовий і товарний чек є, туфлі не мають пошкоджень і стертость підошви й набійки каблука, не були в прямому споживанні, збережено товарний вигляд, споживчі властивості тощо

Олена

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олена. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути або обміняти туфлі, які тиснуть, після одного дня шкарпе ...
  • Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?
  • Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...
  • Після гарантійного ремонту якість туфель не влаштувало покупця: що робити д ...
  • Як повернути в магазин незручні туфлі, які були взуті один раз?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ