Як вчинити, якщо придбану шубу неякісно підшили в магазині?

придбала шубу (з сезонною знижкою) в якій на мене був короткий рукав, магазин надає безкоштовну послугу на обслуговування своїх виробів терміном 10 років. Мене ще до покупки запевнили, що за цією послугою подовжать мені рукава без втрати гарного зовнішнього вигляду виробу! Проведена магазином робота над рукавами виявилася, м'яко сказати, не якісна. Укоротивши мені пояс вироби вони вшили частина хутра в рукава, шматками і з перепадом кольору меха.Сейчас взялися за переробку. Педложілі два варіанта.Окончательно ізпользовать матаріал

Ілона

Відповідь юриста:

Привіт Ілона. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки виконаної роботи та викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів і ГК РФ. Наші юристи допоможуть вам вирішити ситуацію, що склалася.

 

Додаткові матеріали:

  • Як обміняти або повернути гроші за неякісний електромобіль, придбаний в інт ...
  • Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?
  • Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?
  • Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...
  • Як повернути неякісний пуховик назад в магазин?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ