Що робити, якщо дилер не може надати аналогічний несправному товар?
Здрастуйте!
У квітні 2010 року я придбала автомобіль вартістю 960000 руб. 12 червня 2010 р я звернулася до дилера з питання неадекватної роботи автомобіля і в результаті з'ясувалося, що потрібна заміна дисплея, який контролює багато параметрів а /м, в т.ч. тиск в шинах. В даному випадку експлуатувати а /м не можна, тому це впливає на безпеку.
Дисплей був замовлений дилером по гарантії 20 червня і до теперішнього моменту не отримано, ремонт а /м невозможен.Прошло більше 45 днів.
Я звернулася до дилера з письмовою претензією про заміну а /м на точно такий же, але вони відповіли, що нічого не можуть зробити, а тільки повернути гроші.
Ірина
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ирина. За відсутності у продавця або організації, яка виконує функції продавця на підставі договору з ним, необхідного для заміни товару на день пред'явлення зазначеної вимоги продавець або організація, що виконує функції продавця на підставі договору з ним, повинні замінити такий товар протягом місяця з дня пред'явлення зазначеної вимоги . Якщо ж у продавця його немає ви можете повернути сплачені гроші. У суді можна пред'явити для відшкодування неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день прострочення.
Додаткові матеріали:
Як повернути в магазин електронну книгу, якщо на другий день у неї вибухнул ...Як поступити в разі придбання технічно складного товару неналежної якості?Чи можна вимагати заміни товару на час проведення експертизи?Як отримати неустойку за прострочення доставки автомобіля?Чи можна вимагати виплати неустойки від перевізника в суді?