Що робити якщо на мобільному рахунку заборгованість за послугу, якої не користувалися?
Здрастуйте, шановні панове. У мене питання щодо захисту прав споживачів. 10 років я була сумлінним абонентом компанії "Білайн ". У серпні минулого року я була в закордонній поїздці, де в мене був підключений роумінг. У результаті компанія Білайн прислала мені рахунок, в якому вказана дуже боьшой сума за користування GPRS-інтернетом (близько 13000 рублів). Питання в тому, що я взагалі не користувалася цією послугою, хоча дзвонила і відправляла смс-ки (цю частину рахунку я визнала і оплатила). Відповідно, несправедливо, за моїми уявленнями, нараховану суму я оплачувати відмовляюся, про що неодноразово повідомляла компанії Білайн. Я написала їм два листи-претензії, на які вони відповіли, що за їхніми відомостями сума нарахована правомірно, але не надали мені ніяких доказів - деталізації або чогось ще. Тепер вони вимагають від мене оплати, у тому числі лякаючи заявою до суду. Я по колишньому впевнена на 100%, що цією послугою не користувалася, і відповідно, платити за неї не повинна. Які повинні бути мої подальші дії в цій ситуації?
Відповідь юриста:
Здравствуйте, на жаль, дане питання може бути вирішене тільки в судовому порядку. Ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма документами, що мають безпосереднє відношення до справи.
Додаткові матеріали:
Чи може компанія вимагати оплати заборгованості, якщо послуга не надавалася ...Правомірність стягнення заборгованості по наданим послугам інтернет-провайд ...Пред'явлення мобільним оператором рахунку та стягнення боргу агентствомСтягнення боргу за розірваним договором надання послуг колекторамиПред'явлення мобільним оператором рахунку та стягнення боргу агентством