Як довго може проходити експертиза телефону неналежної якості?
18.10.2010.в інтернет магазині був куплений смартфон.На наступний день почалися проблеми, при просьотре відео телефон мимовільно відключався, на запит балансу відповідав якими те ієрогліфами не бачить карту памяті.20.10.2010. Ми звернулися в сервіс маазіна, вони залишили смарт на свою експертизу 24.10.2010.позвонілі з сервісу і запропонували замінити апарат на новий, ми відмовилися тому спочатку просили повернути деньгі.Било запропоновано написати претензію і сказано, що смарт відправлять на експертизу в сервіс виробника, чекати відповіді доведеться мінімум два тижні
Євген Булгаков
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Євген. Якщо ви придбали технічно складний товар, то повернути його або обміняти ви маєте можливість при виявленні недоліків протягом 15 днів (ст. 18 п. 1 Закону "Про захист прав споживачів"). Якщо недоліки товару були виявлені після закінчення зазначеного вище терміну, то повернути або обміняти товар ви можете тільки якщо якщо недолік технічно неможливо усунути або він знову проявляється після ремонту, або якщо протягом року річ знаходилася в гарантійному ремонті понад 30 днів, при цьому не суттєво , скільки разів її за цей час ремонтували 3 рази або 10 або якщо річ знаходиться в ремонті більше 45 днів поспіль. Якщо Вам потрібна додаткова перевірка якості (експертиза) телефону, то здійснити її повинні протягом зазначених законом 10 днів.
Додаткові матеріали:
Чи правомірна відмова продавця у поверненні грошей сплачених за мобільний т ...Ноутбук ламається вдруге з моменту його придбання: що робити?Як повернути несправний телефон в магазин, якщо продавець наполягає на нега ...Як повернути в магазин несправний мобільний телефон, який вже один раз ремо ...Продавець вбудованої кухні відмовляється повернути гроші за неякісну пральн ...