Як відшкодувати понесені витрати, викликані затримкою рейсу з вини авіа-перевізника?
Добрий день!
Ситуація:
Відлітав 30-го грудня з Шереметьєво "Норд-авіа" в Мурманськ, затримали рейс на 65 годин (квитків продали більше, ніж місць у літаку - чекали доп. Рейс). За час очікування не годували. Через запізнення рейсу спізнився на поїзд, добирався на таксі. Зіпсував відпочинок на Новий Рік. Склав претензію на 18000 рублів: чеки на гаряче харчування, проїзд на таксі, копії прострочених жд квитків, також компенсація моральної шкоди (5000 руб). У підсумку Нордавіа перерахувала 565 рублів і запевняє, що повністю виконала свої зобов'язання. Як поступити?
максим
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Максим. Якщо в понесенні вами вищеперелічених збитків справді винний авіа-перевізник, а не, наприклад, погодні умови, то ваші вимоги правомірні. Вам необхідно направити позовну заяву до суду про компенсацію понесених витрат та моральну шкоду. Наші співробітники допоможуть вам у складанні і направленні позову.
Додаткові матеріали:
Що робити, якщо компанія продала більше квитків ніж є місць в літаку?Як стягнути з туристичного оператора вартість авіа квитка?Що робити, якщо з вини авіаперевізника пасажирові довелося придбати інші кв ...Що робити, якщо після бронювання квитка на авіарейс пасажиру відмовили в пе ...Компенсація збитку при скасуванні авіаперевізником рейсу