Компенсація збитку при скасуванні авіаперевізником рейсу

У день мого вильоту авіакомпанія скасувала один із своїх рейсів, в результаті пасажирів, які не відлетіли у 17.40 перемістили на мій рейс, що вилітає о 22.30. Коли я пішла проходити реєстрацію мені сказали, що мене немає в списку пасажирів. (Оплачений квиток був у руках) і не посадили на рейс. Як з'ясувалося пізніше, через суміщення двох рейсів я просто не влізла в СВІЙ РЕЙС! Варто сказати, що близько 18.00 я дзвонила і уточнювала всю інформацію з приводу свого вильоту і мені підтвердили той факт, що я і мій молодий чоловік є в списку пасажирів. Мені видали відповідну довідку про те, що я не помістилася в літак. У підсумку я провела в аеропорту 17 годин (тому місць на найближчі рейси не було), пропустила роботу (звільнили, тому що була на випробувальному терміні), пропустила здачу важливого заліку, що спричиняє втрату стипендії і купила дорогий квиток, тому вибору у нас не було. Також з причини нервового зриву у мене погіршилося здоров'я, тому у мене аритмія серця (нервові зриви важко відбиваються на роботі серця). Мій молодий чоловік отримав догану на роботі, також пропустив важливий залік, що тягне відповідні неприємності. Хочу відзначити, що коли я вночі дзвонила в авіакомпанію і намагалася вирішити непорозуміння, мене намагалися запевнити, що я сама відмовилася від польоту і до них у мене не повинно бути претензій. пізніше ця інформація була спростована в мою користь (всі розмови з операторами записуються).

Відповідь юриста:

Здравствуйте, при відсутності місць авіакомпанія повинна знайти людину, яка за рахунок договірної компенсації добровільно відмовиться від свого місця в літаку. Якщо авіакомпанії не вдалося знайти добровольця, то вона вправі відмовити вам у транспортуванні, при цьому запропонувавши вам альтернативний рейс і виплативши вам компенсацію, а також відшкодувати додаткові витрати, пов'язані зі зміненим польотом.

Вам необхідно отримати у авіакомпанії письмове підтвердження відміни рейсу для подальшого відшкодування різниці в ціні іншого квитка, на підставі цього письмового підтвердження. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Позовна заява про відшкодування збитків і вартості авіаквитка
  • Відшкодування авіакомпанією шкоди, заподіяної скасуванням рейсу
  • Порядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператора
  • Повернення грошей за авіаквитки після неодноразового перенесення рейсу
  • Повернення коштів за квиток на авіа рейс, який відбувся раніше обумовленого ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ