Що робити, якщо з вини авіаперевізника пасажирові довелося придбати інші квитки?

Добрий день. Якщо ми з вини авіа перевізника запізнилися на інший рей (іншої авіакомпанії) і нам довелося купити нові квитки, а старі ми не можемо здати так як авіакомпанія яка затримала рейс не ставить на чужих квитках свої відмітки про затримку. Ми написали притензії в авіакомпанію на відшкодування вартості покупки нових квитків та квитків які ми не можемо здати. Пришол відповідь з авіакомпанії в якій вони говорять що вони не побачили підстав для виплати грошей, і оплатили 122 рубля 50 копійок за запізнення свого рейсу,. Як слід вчинити далі?

Костянтин

Відповідь юриста:

Привіт, Костянтин. В даному випадку, якщо авіакомпанія не виконує ваших правомірних вимог про відшкодування вартості авіаквитків, вам необхідно направити позовну заяву до суду. Наші фахівці допоможуть вас скласти заяву та інші процесуальні документи, а також стягнути вартість квитків, судові витрати та моральну шкоду.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо авіакомпанія скасувала рейс і довелося купувати квитки інший ...
  • Чи можна покарати перекупників квитків на популярний концерт?
  • Що робити, якщо після бронювання квитка на авіарейс пасажиру відмовили в пе ...
  • Чи можна вимагати виплати неустойки від перевізника в суді?
  • Відмова авіакомпанії у вильоті громадянину без наявності зворотного квитка

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ