Що робити, якщо компанія продала більше квитків ніж є місць в літаку?

Здрастуйте!
Підкажіть, будь ласка, як ефективно діяти в наступній ситуації.
Ми хотіли полетіти до Праги на листопадові свята.
За 2 місяці до поїздки група з 6-ти чоловік оплатила свою поїздку турагенству Роза Вітрів.
Ми повинні були вилетіти Чеськими Авіалініями з Шереметьєво-2 рейсом 90503/11/2010 в 22:45 (назад 07/11/2010 в 07: хх). У вильоті 4-ем пасажирам було відмовлено через відсутність місць в літаку. Виявляється, авіакомпанії мають право продавати на 7% квитків більше, ніж місць у літаку. Це світова практика. У нас є відеозапис спілкування з підхмеленими представниками компанії Чеські Авіалінії. Вони запропонували нам найближчий рейс Аерофлоту з можливо вільними місцями в 18:45 наступного дня, 04/11/2010. Сказали, що не можуть гарантувати виліт і цим рейсом, це рейс Аерофлоту, і, якщо прийдуть всі пасажири Аерофлоту, то ми знову не полетимо. Ми вирішили, що сенсу летіти до Праги на 1 повноцінний день немає.
Нам обіцяли, що на 2-ий Тверській-Ямській нам відразу ж обов'язково виплатять компенсацію за авіаквитки + 500 Євро за моральну шкоду. Сьогодні 04/11/2010 ми подзвонили в Чеські авіалінії, де нам сказали: "Пишіть листи до Праги, ваш випадок розглядатимуть протягом 1 місяця".
Ми страхували нашу поїздку в Уралсиб, де в Полісі добровільного страхування громадян написано: "Скасування поїздки - страхова сума за одного застрахованого 1000ЕВРО".
Ми подзвонили в Уралсиб, де нам сказали, що нічим нам не можуть допомогти, оскільки такий випадок, як у нас ніде не прописаний, і вони вперше з таким стикаються.
Підкажіть, будь ласка, як грамотно потрібно діяти?
З повагою, Маркіна Елійя Олександрівна

Еля

Відповідь юриста:

Привіт, Елігу. При відсутності місць авіакомпанія повинна знайти людину, яка за рахунок договірної компенсації добровільно відмовиться від свого місця в літаку. Якщо авіакомпанії не вдалося знайти добровольця, то вона вправі відмовити вам у транспортуванні, при цьому запропонувавши вам альтернативний рейс і виплативши вам компенсацію, а також відшкодувати додаткові витрати, пов'язані зі зміненим польотом.

 

Додаткові матеріали:

  • Як відшкодувати понесені витрати, викликані затримкою рейсу з вини авіа-пер ...
  • Що робити, якщо після бронювання квитка на авіарейс пасажиру відмовили в пе ...
  • Позовна заява про відшкодування збитків і вартості авіаквитка
  • Відшкодування авіакомпанією шкоди, заподіяної скасуванням рейсу
  • Компенсація збитку при скасуванні авіаперевізником рейсу

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ