Що робити, якщо після бронювання квитка на авіарейс пасажиру відмовили в перельоті?

Добрий день!
Я забронював і оплатив квиток в компанії "Авіанова " за місяць до вильоту. Приїхавши під час на реєстрацію, мені відмовили в посадці на літак у зв'язку з відсутністю місць в літаку через перепродажу квитків. Надалі надійшла відмова на перереєстрацію на інші рейси компанії "Авіанова " та інших компаній. На питання "Як вийти з даної ситуації " представник компанії і адміністрація аеропорту запропонували купити мені квиток на будь-який влаштовує мене рейс за МІЙ рахунок. Що Ви порадите в даній ситуації.
Заздалегідь, дякую!

Олег


Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олег. Дійсно, присутня подібна практика продажу більшої кількості квитків. При відсутності місць авіакомпанія повинна знайти людину, яка за рахунок договірної компенсації добровільно відмовиться від свого місця в літаку. Якщо авіакомпанії не вдалося знайти добровольця, то вона вправі відмовити вам у транспортуванні, при цьому запропонувавши вам альтернативний рейс і виплативши вам компенсацію, а також відшкодувати додаткові витрати, пов'язані зі зміненим польотом.

 

Додаткові матеріали:

  • Правомочний авіаперевізник відмовляти у посадці на рейс без зворотного квит ...
  • Позовна заява про відшкодування збитків і вартості авіаквитка
  • Відшкодування авіакомпанією шкоди, заподіяної скасуванням рейсу
  • Компенсація збитку при скасуванні авіаперевізником рейсу
  • Відмова авіакомпанії у вильоті громадянину без наявності зворотного квитка

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ