Що робити, якщо продавець відмовляється задовольнити претензію покупця?

Продавець: ИП Буйвіс Сергій Казимирович,
ОГРН: 307311424300021
Юридична адреса:
Білгородська область, п. Чорнянка, вул. Енер-тичні, д. 14
E-mail: mail@1000kanalov.ru
Покупець: Іванов Володимир Васильович,
м. Москва, Сумській проїзд, 2-6-137
тел. (495) 316-12-328-916-976-70000
E-mail: vvivanov0@gmail.com
СКАРГА
13 вересня 2010 я придбав в інтернет-магазині "1000 КАНАЛОВ.РУ" (http://www. 1000kanalov.ru) супутниковий рессивера - Galaxy Innovations Gi ST6699 HD, щопідтверджується фіскальним касовим чеком № 7736 та накладної № 2899 від 13 вересня 2010
Продаж було здійснено методом дистанційного продажу, а саме:
• напередодні, 12 вересня, мною був зроблений інтернет-замовлення на сайті
http://www. 1000kanalov.ru супутникового ресивера Galaxy Innovations Gi S2628 HD вартістю 5200 рублів з самовивозом з ТЦ "Електронний рай", пав. 1П-47. На що із сайту інтернет-магазину на мій E-mail: vvivanovo@gmail.com прийшло подячнеповідомлення з номером замовлення - 101348 і підтвердженням ви-лайливих способу доставки самовивозом і оплати готівкою (поштова распечат-ка є);
• 13 вересня 2010 р., при реалізації самовивозу, в павільйоні 1П-47 ТЦ "Електрон-ний рай", замість зробленого в інтернет-замовленні рессивера, продавцями був пред-ложении рессивера іншої марки - Galaxy Innovations Gi ST6699 HD інтернет-вартістю 5300 рублів. На цей момент, запропонований єдиний в наявності екземпляр використовувався в якостізразка, був соответствующе налаштований і до нього підключений телевізор для демонстрації продаваних комплектів і пакетів супутникового телебачення (налаштування в рессивера збережені до теперішнього часу).
Незважаючи на побіжно продемонстровану продавцем працездатність товару, можливість безпосереднього ознайомлення із зразком і ознайомлення іншими способами з технічними характеристиками та іншими споживчими властивостями для усвідомленого вибору не була забезпечена. У надії на можливість в необмеженій часом домашній обстановці изу-чить прикладену технічну документацію та визначитися у правильності зробленого вибору, я з певним сумнівом прийняв пропозицію про купівлю цього ресссівера, в т.ч. конкретн!
ого примірника.
Замовлення було оплачено мною готівкою в сумі нової інтернет-вартості - 5300 рублів з урахуванням самовивозу і отриманий з додатком наступної технічної документації:
1. Двомовне Керівництво користувача, в т.ч. російською мовою - 1 прим
2. Гарантійна Карта (Warranty Card) з нечитаною круглою печаткою, видавана продавцем за Гарантійний талон - 1 прим. (Копія додається)
При найближчому ознайомленні (до 15 вересня 2010 р.) з цієї технічної документації та со-поставлении її стосовно вимогам російського законодавства і нормативної документації, встановлено:
1. В доданої технічної документації відсутня Сертифікат відповідності (жел-того кольору - обов'язкової сертифікації) рессивера російськими стандартами ГОСТ Р.
У той же час на пакувальній коробці є зображення "Знака відповідності" - знака РСТ з буквено-цифровим кодом АЕ 61 - органу сертифікації, що видав сертифікат відповідності.
2. Відсутній Гарантійний талон з інформацією встановленого зразка - наявна Гарантійна Карта не є Гарантійним талоном і не може заміняти його.
3. Відсутня інформація про термін служби, а також відомості про необхідні дії споживача по його закінченню.
4. Відсутні відомості про сертифікованих Сервісних центрах, що виконують га-рантійний та післягарантійний ремонт.
5. Відсутня інформація про виробника і імпортера.
У сукупності з п.п. 1-5 можна припустити про "сірому" - контрафактному проісхожде-нии товару.
Відсутність документації та належної інформації, передбачених ст.10 Закону "Про захист прав споживача", навязанность моделі і примірника, що використовувався в якості зразка (тобто - б /у), спонукали до інтернет-пошуку додаткової інформації, що підтверджує або спростовує правильність вибору за критеріями "ціна-якість".
При зіставленні фотографій придбаного рессивера Galaxy Innovations Gi ST6699 HD на сайті продавця (http://www. Иу.ru) з придбаним оригіналом встановлено, що для інтернет-вартості 5300 рублів повинна відповідати інша модель з розширеними споживчими властивостями. На придбаному за цю вартість оригіналі відсутні два гнізда для підключення додаткового обладнання, наявні на інформаційній фотографії сайту продавця.
Таким чином, при найближчому ознайомленні з товаром, мною було прийнято рішення відмовити-ся від покупки. Стаття 12 (п.1), як і ст. 26.1 Закону "Про захист прав споживача" з "Правилами продажу товарів дистанційним способом" надають споживачеві право відмовитися від укладеного договору, в першому випадку, і на повернення товару без пояснення причин - «процес охолодження до покупки», у другому випадку.
Покупець має право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом 7 днів.
16 вересня (на другий день після покупки), при особистому відвідуванні павільйону продавця, в порядку компромісу запропонував замінити проданий мені примірник, що використовувався раніше для реклами комплектів супутникового телебачення фірм, дилером яких продавець є, на товар в упаковці, розкритої у моїй присутності. Рессивера представниками продавця був перевірений, визнаний справним, але у виконанні моїх законних вимог в заміні мені ци-нічно відмовили. Вичерпавши терпіння, я зажадав розірвання договору. На що мені представи-тель про

Володимир

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Володимир. Ваші вимоги обгрунтовані і відмова продавця незаконний. Добитися їх виконання в даному випадку ви зможете скерувавши позовну заяву в суд. Наші фахівці допоможуть вам захистити свої права.

 

Додаткові матеріали:

  • Як поступити в разі придбання технічно складного товару неналежної якості?
  • Хто має оплачувати доставку товару від покупця продавцю?
  • Чи можна повернути гроші за телефон неналежної якості, придбаний через інте ...
  • Що робити якщо продавець доставив некомплектний товар?
  • Що робити якщо продавець ввів покупця в оману?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ