Що робити, якщо продавець відмовляється задовольнити претензію покупця?
Продавець: ИП Буйвіс Сергій Казимирович,
ОГРН: 307311424300021
Юридична адреса:
Білгородська область, п. Чорнянка, вул. Енер-тичні, д. 14
E-mail: mail@1000kanalov.ru
Покупець: Іванов Володимир Васильович,
м. Москва, Сумській проїзд, 2-6-137
тел. (495) 316-12-328-916-976-70000
E-mail: vvivanov0@gmail.com
СКАРГА
13 вересня 2010 я придбав в інтернет-магазині "1000 КАНАЛОВ.РУ" (http://www. 1000kanalov.ru) супутниковий рессивера - Galaxy Innovations Gi ST6699 HD, щопідтверджується фіскальним касовим чеком № 7736 та накладної № 2899 від 13 вересня 2010
Продаж було здійснено методом дистанційного продажу, а саме:
• напередодні, 12 вересня, мною був зроблений інтернет-замовлення на сайті
http://www. 1000kanalov.ru супутникового ресивера Galaxy Innovations Gi S2628 HD вартістю 5200 рублів з самовивозом з ТЦ "Електронний рай", пав. 1П-47. На що із сайту інтернет-магазину на мій E-mail: vvivanovo@gmail.com прийшло подячнеповідомлення з номером замовлення - 101348 і підтвердженням ви-лайливих способу доставки самовивозом і оплати готівкою (поштова распечат-ка є);
• 13 вересня 2010 р., при реалізації самовивозу, в павільйоні 1П-47 ТЦ "Електрон-ний рай", замість зробленого в інтернет-замовленні рессивера, продавцями був пред-ложении рессивера іншої марки - Galaxy Innovations Gi ST6699 HD інтернет-вартістю 5300 рублів. На цей момент, запропонований єдиний в наявності екземпляр використовувався в якостізразка, був соответствующе налаштований і до нього підключений телевізор для демонстрації продаваних комплектів і пакетів супутникового телебачення (налаштування в рессивера збережені до теперішнього часу).
Незважаючи на побіжно продемонстровану продавцем працездатність товару, можливість безпосереднього ознайомлення із зразком і ознайомлення іншими способами з технічними характеристиками та іншими споживчими властивостями для усвідомленого вибору не була забезпечена. У надії на можливість в необмеженій часом домашній обстановці изу-чить прикладену технічну документацію та визначитися у правильності зробленого вибору, я з певним сумнівом прийняв пропозицію про купівлю цього ресссівера, в т.ч. конкретн!
ого примірника.
Замовлення було оплачено мною готівкою в сумі нової інтернет-вартості - 5300 рублів з урахуванням самовивозу і отриманий з додатком наступної технічної документації:
1. Двомовне Керівництво користувача, в т.ч. російською мовою - 1 прим
2. Гарантійна Карта (Warranty Card) з нечитаною круглою печаткою, видавана продавцем за Гарантійний талон - 1 прим. (Копія додається)
При найближчому ознайомленні (до 15 вересня 2010 р.) з цієї технічної документації та со-поставлении її стосовно вимогам російського законодавства і нормативної документації, встановлено:
1. В доданої технічної документації відсутня Сертифікат відповідності (жел-того кольору - обов'язкової сертифікації) рессивера російськими стандартами ГОСТ Р.
У той же час на пакувальній коробці є зображення "Знака відповідності" - знака РСТ з буквено-цифровим кодом АЕ 61 - органу сертифікації, що видав сертифікат відповідності.
2. Відсутній Гарантійний талон з інформацією встановленого зразка - наявна Гарантійна Карта не є Гарантійним талоном і не може заміняти його.
3. Відсутня інформація про термін служби, а також відомості про необхідні дії споживача по його закінченню.
4. Відсутні відомості про сертифікованих Сервісних центрах, що виконують га-рантійний та післягарантійний ремонт.
5. Відсутня інформація про виробника і імпортера.
У сукупності з п.п. 1-5 можна припустити про "сірому" - контрафактному проісхожде-нии товару.
Відсутність документації та належної інформації, передбачених ст.10 Закону "Про захист прав споживача", навязанность моделі і примірника, що використовувався в якості зразка (тобто - б /у), спонукали до інтернет-пошуку додаткової інформації, що підтверджує або спростовує правильність вибору за критеріями "ціна-якість".
При зіставленні фотографій придбаного рессивера Galaxy Innovations Gi ST6699 HD на сайті продавця (http://www. Иу.ru) з придбаним оригіналом встановлено, що для інтернет-вартості 5300 рублів повинна відповідати інша модель з розширеними споживчими властивостями. На придбаному за цю вартість оригіналі відсутні два гнізда для підключення додаткового обладнання, наявні на інформаційній фотографії сайту продавця.
Таким чином, при найближчому ознайомленні з товаром, мною було прийнято рішення відмовити-ся від покупки. Стаття 12 (п.1), як і ст. 26.1 Закону "Про захист прав споживача" з "Правилами продажу товарів дистанційним способом" надають споживачеві право відмовитися від укладеного договору, в першому випадку, і на повернення товару без пояснення причин - «процес охолодження до покупки», у другому випадку.
Покупець має право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом 7 днів.
16 вересня (на другий день після покупки), при особистому відвідуванні павільйону продавця, в порядку компромісу запропонував замінити проданий мені примірник, що використовувався раніше для реклами комплектів супутникового телебачення фірм, дилером яких продавець є, на товар в упаковці, розкритої у моїй присутності. Рессивера представниками продавця був перевірений, визнаний справним, але у виконанні моїх законних вимог в заміні мені ци-нічно відмовили. Вичерпавши терпіння, я зажадав розірвання договору. На що мені представи-тель про
Володимир
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Володимир. Ваші вимоги обгрунтовані і відмова продавця незаконний. Добитися їх виконання в даному випадку ви зможете скерувавши позовну заяву в суд. Наші фахівці допоможуть вам захистити свої права.
Додаткові матеріали:
Як поступити в разі придбання технічно складного товару неналежної якості?Хто має оплачувати доставку товару від покупця продавцю?Чи можна повернути гроші за телефон неналежної якості, придбаний через інте ...Що робити якщо продавець доставив некомплектний товар?Що робити якщо продавець ввів покупця в оману?