Хто має оплачувати доставку товару від покупця продавцю?

Зробив замовлення на сайті інтернет-магазину MAG4U клавіатури бездротової A4-Tech-GL5300.
Після доставки виявилося, що клавіатура-міні, без цифрового блоку.
На сайті цієї інформації не представлено, фотографії товару немає. Але всі попередні клавіатури у списку товарів - повні, мають або фото, або і фото і опис кількості клавіш. Для А4-GL5300 немає ні фото, ні опису кількості клавіш. У результаті, виходить ненавмисний (або навмисний?) Обман покупців (приховування інформації про товар). Фотографії сторінок сайту маються.
Клавіатура купувалася як додаткова для роботи з нетбуком, друга без цифрового блоку сенсу не має.
У call-центрі запропонували їхати в Митищі і міняти. Але - по-перше, вони працюють з 10 до 18 (ілі19), і тільки по робочих днях. Тобто потрібно пропускати роботу за свій рахунок. І потім, заплативши гроші за доставку (щоб не витрачати час), витрачати потім цілий день за свій рахунок, або повторно оплачувати доставку - це здається неправильним.

ОЛЕКСІЙ КУЗЬМІН

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олексій. Ви маєте право вимагати від продавця відшкодування витрат, пов'язаних з обміном товару. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді, в разі відмови продавця задовольнити ваші законні вимоги.

 

Додаткові матеріали:

  • Як домогтися доставки меблів і яка неустойка покладена при простроченні?
  • Чи повинен покупець оплачувати доставку неякісного товару?
  • Доставка не того товару: як повернути кошти?
  • Доставка не того товару: як повернути кошти?
  • Обмін некомплектного товару або повернення сплачених грошей

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ