Що робити, якщо після ремонту на холодильнику з'явилася тріщина, яка збільшується в розмірі?

У серпні поламався холодильник LG.Визвалі майстра, який поміняв компресор, але холодильник не працював, я викликав знову майстри через сервісну службу. Майстер приїхав і поміняв решітки в морозильному отсеке.Прі ремонті тріснув стінка морозильної камери.Трещіну помітив тільки після відходу майстра. так як тріщину стало видно тільки після того як холодильник почав працювати. тріщина розширилася і стала дуже помітною коли морозильна камера охладілась.Могу Чи я зараз що небудь зробити. що б мені усунули тріщину або поміняли холодильник.

Дмитро



Відповідь юриста:

Привіт, Дмитро. У зв'язку з тим, що вам була надана послуга неналежної якості, яка спричинила незворотні пошкодження речі, на підставі Закону «Про захист прав споживачів» ви маєте право вимагати:
- Повернення вартості ремонту;
- Відшкодування двократної ціни пошкодженого товару.
Нагадуємо, що за законом ваше вимога має бути виконана протягом 10 днів. При виникненні спору, експертиза проводиться за рахунок сервісного центру, в іншому випадку можете оплатити її самі, а потім вимагати відшкодування витраченої суми. Наші співробітники допоможуть вам в ситуації, що склалася.

 

Додаткові матеріали:

  • Хімчистка зіпсувала сукню і впродовж двох тижнів не усунули дефект.
  • Що робити якщо в хімчистці зіпсували курточку і посилаються на дефекти?
  • Як добитися від хімчистки відшкодування за зіпсований пуховик?
  • Що робити у разі пошкодження пальто при хімічному чищенні?
  • Як стягнути з хімчистки збиток за зіпсований дорогий килим?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ