Чи буде покарано хамську поведінку касира продовольчого магазину?
У продовольчому магазині ЗАТ "ТК", за адресою: Москва, Коровінское шосе, касир без прізвища на мою покупку в 122руб.40коп. здала мені здачу з 200руб. рівно 77руб. Чек вона мені не дала. Коли я зажадав чек, його за допомогою охоронця вилащіла з якоїсь щілини. А коли я зажадав здачу 60коп., Вона мені висипала жменю десятикопеечную монет, супроводжуючи все це образами на мою адресу, принижуючи мене. На мою вимогу вона відмовилася назвати своє прізвище, і взагалі сказала, що вона не касир. Вела себе нахабно, викликавши обурення інших покупців. Я написав про це в книгу відгуків, але немає ніякої впевненості, що її якось покарають. Як мені дізнатися, які рішення прийме директор магазина з цієї нагоди?
Віктор
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Віктор. Згідно з чинним законодавством РФ у сфері торгівлі, адміністрація магазину повинна відреагувати на звернення споживача і покарати винних, про що зробити відмітку в цій же книзі скарг. Якщо, відвідавши цей продовольчий магазин через місяць, ви не побачите в книзі скарг реакції адміністрації на ваше попередню скаргу, пишіть її повторно і вирушайте з заявою до Управління із захисту прав споживачів.
Додаткові матеріали:
У магазині після грубого обслуговування відмовилися надати книгу скарг, що ...Що робити, якщо співробітники гіпермаркету ображають в грубій формі?Як боротися з хамським поводженням продавця і відмовою надати Книгу скарг і ...Як стягнути збиток за побиття з співробітників магазина після відмови в над ...Чи можна повернути гроші за неякісну губну помаду?