Чи буде покарано хамську поведінку касира продовольчого магазину?

У продовольчому магазині ЗАТ "ТК", за адресою: Москва, Коровінское шосе, касир без прізвища на мою покупку в 122руб.40коп. здала мені здачу з 200руб. рівно 77руб. Чек вона мені не дала. Коли я зажадав чек, його за допомогою охоронця вилащіла з якоїсь щілини. А коли я зажадав здачу 60коп., Вона мені висипала жменю десятикопеечную монет, супроводжуючи все це образами на мою адресу, принижуючи мене. На мою вимогу вона відмовилася назвати своє прізвище, і взагалі сказала, що вона не касир. Вела себе нахабно, викликавши обурення інших покупців. Я написав про це в книгу відгуків, але немає ніякої впевненості, що її якось покарають. Як мені дізнатися, які рішення прийме директор магазина з цієї нагоди?

Віктор

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Віктор. Згідно з чинним законодавством РФ у сфері торгівлі, адміністрація магазину повинна відреагувати на звернення споживача і покарати винних, про що зробити відмітку в цій же книзі скарг. Якщо, відвідавши цей продовольчий магазин через місяць, ви не побачите в книзі скарг реакції адміністрації на ваше попередню скаргу, пишіть її повторно і вирушайте з заявою до Управління із захисту прав споживачів.

 

Додаткові матеріали:

  • У магазині після грубого обслуговування відмовилися надати книгу скарг, що ...
  • Що робити, якщо співробітники гіпермаркету ображають в грубій формі?
  • Як боротися з хамським поводженням продавця і відмовою надати Книгу скарг і ...
  • Як стягнути збиток за побиття з співробітників магазина після відмови в над ...
  • Чи можна повернути гроші за неякісну губну помаду?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ