У покупця автомобіля багато претензій до якості товару, чи можна його повернути?
Розірвання договору купівлі-продажу з відшкодуванням збитків від СТОА.
Претензія дилеру написана 2 місяці тому під вхідний номер. Відповіді немає.
Претензія по несправності електроніки. Комп'ютер показує значок, що відповідає за всі основні блоки машини. За словами дилерів несправна паливна система. Усунути не можуть 2 роки.
Претензія по конструктивній недоробці бензобака. При недозапраквке бензобака на 1 літр бензин вихлюпується через край при отщелківаніі заправного пістолета із загрозою пожежі. Чи не усунуто протягом 2 років. І інше.
Машина на гарантії до липня 2011 року.
Прошу Вас підказати подальші дії і контакти для розірвання договору купівлі-продажу і повернення автомобіля.
Спасибі
Лариса
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Лариса. Якщо ви придбали технічно складний товар, то повернути його або обміняти ви маєте можливість при виявленні недоліків протягом 15 днів (ст. 18 п. 1 Закону "Про захист прав споживачів"). Якщо недоліки товару були виявлені після закінчення зазначеного вище терміну, то повернути або обміняти товар ви можете тільки якщо якщо недолік технічно неможливо усунути або він знову проявляється після ремонту, або якщо протягом року річ знаходилася в гарантійному ремонті понад 30 днів, при цьому не суттєво , скільки разів її за цей час ремонтували 3 рази або 10 або якщо річ знаходиться в ремонті більше 45 днів поспіль. Якщо Вам потрібна додаткова перевірка якості (експертиза) автомобіля, то замінити його повинні протягом 20 днів.
Додаткові матеріали:
Ноутбук ламається вдруге з моменту його придбання: що робити?Продавець вбудованої кухні відмовляється повернути гроші за неякісну пральн ...Як довго може проходити експертиза телефону неналежної якості?Що необхідно зробити при виявленні недоліків у придбаному холодильнику?Як повернути в магазин неякісну пральну машинку?