Як домогтися гарантійного ремонту на додаткове обладнання автомобіля?

Здрастуйте! У 2008 році я купила машину з дод. обладнанням (кенгурин, накладки на двері, накладка заднього бампера). Після першої зими все хромоване покриття облезло.Но неодноразові звернення до продавця результатів не дали. Машина на гарантії, гарантія на дод. обладнання ніде окремо не вказана. Відповідно гарантійний термін на автомобіль повинен поширюватися і на дод. обладнання. Але продавець відповів в останньому листі, що гарантія на дод. обладнання закінчилася. Переконливо прошу Вас допомогти скласти позовну заяву до суду.

Світлана


Відповідь юриста:

Здравствуйте, Тетяна. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного салону. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші за додаткове обладнання або замінити його. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії продавці вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?
  • Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...
  • Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?
  • Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...
  • Після гарантійного ремонту якість туфель не влаштувало покупця: що робити д ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ