Як повернути в магазин несправний мобільний телефон, який вже один раз ремонтувався по гарантії?
26.06.2010г.купіла сот. тел. в дисконт-центрі "С" (не комплект: небуло карти пам'яті і коробка була пом'ята) за 12710 руб.00коп.Он у мене в вересні почав постійно відключати і включатися (тобто став жити своїм життям) на початку жовтня я віднесла його сервіс (де мені замінили плату) на наступний день він знову почав відключатися потрібно знову вести в сервіс. На гарантійному талоні магазин написав гарантію 7-м днів, підпис я на гарантії не поставіла.Вчера я відвезла в магазин претензію (кажуть, що не будуть виплачувати гроші), копію гарантійного талона та копію чека.Что мені делатьдальше??
Ірина
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ирина. Якщо ви придбали технічно складний товар, то повернути його або обміняти ви маєте можливість при виявленні недоліків протягом 15 днів (ст. 18 п. 1 Закону "Про захист прав споживачів"). Якщо недоліки товару були виявлені після закінчення зазначеного вище терміну, то повернути або обміняти товар ви можете тільки якщо якщо недолік технічно неможливо усунути або він знову проявляється після ремонту, або якщо протягом року річ знаходилася в гарантійному ремонті понад 30 днів, при цьому не суттєво , скільки разів її за цей час ремонтували 3 рази або 10 або якщо річ знаходиться в ремонті більше 45 днів поспіль. Якщо Вам потрібна додаткова перевірка якості (експертиза) телефону, то замінити його повинні протягом 20 днів. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на організації до суду. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.
Додаткові матеріали:
Чи можна повернути технічно складний товар через місяць після придбання за ...Як повернути несправний телефон в магазин, якщо продавець наполягає на нега ...Як довго може проходити експертиза телефону неналежної якості?Що необхідно зробити при виявленні недоліків у придбаному холодильнику?Як повернути в магазин неякісну пральну машинку?