Чи має продавець право провести замість експертизи товару його ремонт?
5 жовтня купили 3 мобільних телефонів в інтернет-магазині, 2 відразу стали працювати як тільки вставлена була сім-карта, 3-й телефон сім-карту не читав.
7 жовтня ми повернули телефон в офіс інтернет-магазину, склали акт прийому-передачі в якому була вказана причина претензії, і також зафіксовано що в офісі при повторній перевірці телефону за допомогою інших сім-карт, несправність підтверджується працівниками магазину. також в акті зазначено що ми довіряємо Продавцю передати телефон на експертизу в авторизований сервісний центр Самсунг.
9 листопада Продавець подзвонив і сказав що телефон отримано ним і що ми можемо його забрати. На питання про результати експертизи нам сказали - результатів експертизи немає тому її не передали разом з телефоном, але телефон відремонтований з відміткою у гарантійному талоні про ремонт.
Катерина
Відповідь юриста:
Привіт, Катерина. На жаль, ви допустили поширену помилку. При написанні претензії вам необхідно було відразу вказати чого ви вимагаєте від продавця: обміну телефону, повернення грошей або ремонту товару. У вашому випадку продавці самі вибрали одну з вимог.
Додаткові матеріали:
Чи можна повернути гроші за відремонтований в гарантійному сервісі телефон, ...Скільки може тривати ремонт телефону, що знаходиться на гарантії?Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантіїПраво на отримання товару замість ремонтованого по гарантії