Чи має продавець право провести замість експертизи товару його ремонт?

5 жовтня купили 3 мобільних телефонів в інтернет-магазині, 2 відразу стали працювати як тільки вставлена була сім-карта, 3-й телефон сім-карту не читав.
7 жовтня ми повернули телефон в офіс інтернет-магазину, склали акт прийому-передачі в якому була вказана причина претензії, і також зафіксовано що в офісі при повторній перевірці телефону за допомогою інших сім-карт, несправність підтверджується працівниками магазину. також в акті зазначено що ми довіряємо Продавцю передати телефон на експертизу в авторизований сервісний центр Самсунг.
9 листопада Продавець подзвонив і сказав що телефон отримано ним і що ми можемо його забрати. На питання про результати експертизи нам сказали - результатів експертизи немає тому її не передали разом з телефоном, але телефон відремонтований з відміткою у гарантійному талоні про ремонт.

Катерина

Відповідь юриста:

Привіт, Катерина. На жаль, ви допустили поширену помилку. При написанні претензії вам необхідно було відразу вказати чого ви вимагаєте від продавця: обміну телефону, повернення грошей або ремонту товару. У вашому випадку продавці самі вибрали одну з вимог.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути гроші за відремонтований в гарантійному сервісі телефон, ...
  • Скільки може тривати ремонт телефону, що знаходиться на гарантії?
  • Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?
  • Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантії
  • Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантії

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ