Продавець відмовляється повернути грошові кошти за несправний телефон: що робити?
Добрий день! Звертаюся до Вас за допомогою в надії на вирішення ситуації. Рівно три місяці тому я купила телефон Nokia C7 в ТОВ "Зв'язковий Логістика ". Новим апаратом довелося радіти недовго. Тільки я завантажила всі контакти і почала користуватися, як звернула увагу на те, що в процесі розмови апарат нагрівається і відключається, звернулася в гарантійний сервісний ремонт Nokia. Мій апарат знаходився в ремонті близько двох тижнів (проведена заміна мікросхеми). Отримавши з ремонту апарат в абсолютно обнулення стані. Після ремонту я так і не змогла їм знову скористатися, після виключення він не включився. Знову в ремонт і знову на два тижні (заміна плати). Черговий раз апарат потрапляє до мене і я вже боюся вводити контакти. Знову він барахлить, зависає, постійно відключається. Я вирішила все-таки після довгих мук звернутися в ТОВ "Зв'язковий Логістика " за поверненням суми або заміною апарату, написала претензію, за рекомендацією здала в цю організацію телефон на перевірку якості і знову все безуспішно. Мені відмовилися повернути гроші або обміняти посилаючись на те, що апарат визнаний придатним. Я відмовилася забирати апарат і написала нову претензію. Що мені далі робити?
Відповідь юриста:
Здрастуйте, ви можете провести незалежну експертизу. Після направте претензію з вимогами про повернення коштів або обмін товару продавцю і прикладіть результати експертизи. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Вимоги про усунення недоліків при роботі сенсорного телефонуПорядок повернення мікрохвильовій печі неналежної якості?Незгода покупця з експертизою, проведеною продавцемПовернення коштів за несправний мобільний телефонПрострочення виконання ремонтних робіт в сервісному центрі