Як повернути в магазин незручні туфлі, які неможливо носити?

Куплені туфлі в магазині ТОВ «Монро» зі знижкою не можливо носіть.Очень ломить ноги в області ступні і печет.Я спробувала повернути в магазін.В грубій формі зі мною поговорили, нібито я їх носила і потрібна експертиза, я согласілась.Ответ експертизи негативний. Коли я їх набувала на підошві були незначні потертості.немного відрізнялися за кольором і різні шнуркі.Шнуркі мені замінили, а колір я розгледіла дома.В них не змогла пройти навіть 20хв. стало пекти всередині і ломити пальці ніг і подошви.Пожалуйста, допоможіть мені повернути деньгі.Я пенсіонер.

Антоніна

Відповідь юриста:

Привіт, Антоніна. Якщо ви впевнені, що взуття обрана у відповідності з вашим розміром, а незручність викликано виробничим браком, ви маєте право віддати товар на незалежну експертизу, з результатами якої, звернутися до продавця знову в претензійному порядку. Наші фахівці допоможуть вам з складанням необхідних процесуальних документів та представлять ваші інтереси в суді, якщо продавець відмовиться виконати ваші вимоги.

 

Додаткові матеріали:

  • Як обміняти або повернути туфлі не підійшли по колодці?
  • Як повернути в магазин незручні туфлі, які неможливо носити?
  • Як повернути кошти за неякісну взуття?
  • Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірності
  • Необхідність проведення профілактики нової пари взуття

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ