Як повернути в магазин незручні туфлі, які неможливо носити?
Куплені туфлі в магазині ТОВ «Монро» зі знижкою не можливо носіть.Очень ломить ноги в області ступні і печет.Я спробувала повернути в магазін.В грубій формі зі мною поговорили, нібито я їх носила і потрібна експертиза, я согласілась.Ответ експертизи негативний. Коли я їх набувала на підошві були незначні потертості.немного відрізнялися за кольором і різні шнуркі.Шнуркі мені замінили, а колір я розгледіла дома.В них не змогла пройти навіть 20хв. стало пекти всередині і ломити пальці ніг і подошви.Пожалуйста, допоможіть мені повернути деньгі.Я пенсіонер.
Антоніна
Відповідь юриста:
Привіт, Антоніна. Якщо ви впевнені, що взуття обрана у відповідності з вашим розміром, а незручність викликано виробничим браком, ви маєте право віддати товар на незалежну експертизу, з результатами якої, звернутися до продавця знову в претензійному порядку. Наші фахівці допоможуть вам з складанням необхідних процесуальних документів та представлять ваші інтереси в суді, якщо продавець відмовиться виконати ваші вимоги.
Додаткові матеріали:
Як обміняти або повернути туфлі не підійшли по колодці?Як повернути в магазин незручні туфлі, які неможливо носити?Як повернути кошти за неякісну взуття?Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіНеобхідність проведення профілактики нової пари взуття