Як повернути кошти, сплачені за неякісну м'ясорубку?
Я купила м'ясорубку в магазині "Беренгов" вартістю 5590 руб. 7 листопада в 15.00 була здійснена покупка, будинки в цей же день, я стала прокручувати м'ясо, куплене в магазині. Мясорубка зламалася при першому ж застосуванні, став прокручуватися ніж. У цей же день 7 листопада через дві години, я повернула м'ясорубку в магазин, вимагала повернення грошей. але мене змусили написати притензії, і відправили м'ясорубку на експертизу, я в претензії звернулася з проханням повернути гроші тому вважаю це виробничим браком. Притензії повернулася з негативною відповіддю, посилаючись на те, що я її сама зламала. Я з цим не згодна. Що мені робити, щоб повернути мої гроші, тому спочатку я купила м'ясорубку з виробничим браком.
Катерина
Відповідь юриста:
Привіт, Катерина. Вам необхідно провести незалежну експертизу і з її результатами знову звернутися в претензійному порядку до продавця. Якщо ваші вимоги не будуть виконані, вам необхідно скласти позовну заяву до суду. У тому випадку, якщо ви звернетеся за детальною консультацією з цього питання до нашого фахівця в галузі захисту прав споживачів, не виключено, що вирішення проблеми буде знайдено найближчим часом.
Додаткові матеріали:
Як повернути в магазин незручні туфлі, які були взуті один раз?Як повернути в магазин незручні туфлі, які неможливо носити?Що робити якщо продавець замість проведення експертизи відремонтував телефо ...Як повернути продавцеві неякісну взуття і отримати гроші назад?Що робити якщо продавець не повертає гроші за несправну м'ясорубку?