Що робити якщо продавець не повертає гроші за несправну м'ясорубку?
Ми купили м'ясорубку, а вона виявилася з заводським діфектом тобто сильна вібрація валу. Ми поїхали повернути їм м'ясорубку, а вони нас відправили в тих. центр, щоб вони осмтрелі м'ясорубку і дали довідку типо це заводський діфект. Ми поїхали, а вони нам сказали що вони не дають такі довідки вони тільки ремнтіруют. Ми поїхали назад в магазин покликали адміністратора, пояснили йому все що нам сказали в тих. центрі. Ми написали заяву щоб вони повернули нам або нову м'ясорубку або ж гроші і заповнили Акт прийому-передачі товару з недоліками від Пркупателя для проведення діагностики, і повернули їм м'ясорубку. Вони сказали що протягом 10 днів будуть вирішувати це питання. 10 днів вже минули, підкажіть нам пожалуйсто як нам краще вчинити.
Гюзель
Відповідь юриста:
Привіт Гюзель. Направте ще одну претензію, в якій вкажіть, що за прострочення десятиденного строку для виконання вашої вимоги про повернення грошей, ви бажаєте стягнути неустойку, згідно ЗоЗПП, у розмірі 1% за кожен день прострочення. Однак, якщо ви написали в заяві, що бажаєте обміняти м'ясорубку, то вам доведеться чекати обміну до 30 днів.
Додаткові матеріали:
Що робити, якщо продавець приймає товар на обмін і вказав термін обміну 45 ...Як повернути кошти, сплачені за неякісну м'ясорубку?Що робити якщо мобільний телефон вже був на гарантійному ремонті 3 рази?Як повернути непрацюючий холодильник продавцю без проведення експертизи?Чи можна вимагати від продавця надання магнітоли на час проведення експерти ...