Що робити, якщо компанія не обмінює вбудовану техніку неналежної якості?
Мною був закуплений кухонний гарнітур з вбудованою технікою (посудомийна машина), яка була встановлена в квітні місяці 2010р у Володимирській області в котеджному сел, я проживаю в м. Москві, вмонтована машинка була представником компанії, яка торгує меблями, підключали представники служб експлуатаціікоттеджного селища. Пріопробиваніі машинки з'ясувалося, що вона не працює. До теперішнього часу питання по ремонту або заміні машинки не вирішене, фахівці Россервіса Володимирській області не їдуть, Москва і Московська область говорять не наш регіон, представники торгуючої компанії говорять не наше питання, як бути
Анатолій
Відповідь юриста:
Привіт, Анатолій. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора магазину, в якому ви замовляли меблі і вбудовану техніку. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або обміняти товар. При складанні претензії керуйтеся ст. 18-25 Закону Про захист прав споживачів. Наші фахівці допоможуть вам з складанням необхідних процесуальних документів та представлять ваші інтереси в суді, якщо продавець відмовиться виконати ваші вимоги.
ЗоЗПП встановлює наступні терміни виконання ваших вимог:
Повернення товару неналежної якості - 10 днів
Обмін товару - 7 днів
Обмін товару за відсутності в наявності - 30 днів
Якщо продавець затягує терміни, то з моменту 10 днів після направлення претензії ви можете пред'явити вимогу про неустойку в розмірі 3% за кожен день прострочення.
Додаткові матеріали:
Чи можна повернути гроші за договором купівлі-продажу меблів, якщо товар з ...Як скласти претензію до магазину, який не бажати повертати гроші за товар?Чи можна повернути в магазин диктофон який не відповідає необхідним характе ...Як повернути гроші за модем бездротового зв'язку, якщо не влаштовує якість ...Замовлена меблі доставлена в неналежну якість: що робити?