Повернення одягу в магазин
Протягом 14 днів (не рахуючи дня купівлі) ви можете повернути назад в магазин будь-яку річ, навіть належної якості, просто тому, що вона вам не підійшла. При цьому, обміняти її на іншу, або одержати назад гроші вирішуєте ви самі, а не продавець.
У разі виявлення виробничого дефекту, повернення одягу в магазин можна здійснити протягом гарантійного терміну або терміну експлуатації, а якщо такі строки не встановлені - протягом двох років. Для цього на ім'я директора магазину потрібно направити претензію щодо якості товару, в якій заявити свої вимоги і встановити реальні терміни з виконання.
Претензія складається у двох примірниках, один примірник залишається продавцю, на іншому повинна бути підпис продавця про отримання. Якщо він відмовляється приймати претензію, можна відправити документ поштою. Це необхідно для встановлення термінів заяви претензії і для подальшого звернення до суду, якщо виникне така необхідність.
Часто від продавців можна почути, що уцінена одяг поверненню не підлягає. Слід взяти до уваги, що не підлягає поверненню одяг, знижена в ціні з причини заводського браку, а речі, придбані на сезонних розпродажах можна повернути на загальних підставах.
Якщо між продавцем і покупцем виникає суперечка про причини появи відхилень у якості товару, проводиться незалежна експертиза. Протягом гарантійного терміну товару ця експертиза проводиться за рахунок продавця, але якщо в результаті буде встановлено, що погіршення споживчих властивостей товару сталося з вини покупця, він відшкодовує продавцю витрати на проведення експертизи.
Юристи, що спеціалізуються на захисті прав споживачів, допоможуть повернути куплену вами, але не влаштовує з якихось причин одяг назад в магазин, в разі необхідності складуть претензію і забезпечать проведення незалежної експертизи.
Додаткові матеріали:
Претензія на товарПовернення взуття в магазинПовернення меблів в магазинПовернення побутової техніки в магазинПовернення ювелірних виробів в магазин