Що робити якщо продавець відмовляється задовольнити окремі вимоги покупця?

03.12.2010г. мною в ТОВ "Дельта" куплений чайник "STADLER FORM Kettle Two SFK 808" вартістю 4990 руб.
Чайник є останнім словом техніки і продається з наклейкою "NEW". У домашніх умовах він показав себе з найгіршої сторони, при цьому всі дефекти експлуатації закладені в самій конструкції виробу, а саме: - неможливо налити з нього окропу не розливши 20% повз чашки;
-Щоб включити кип'ятіння потрібно тримати чайник двома руками;
-Дуже неохайний вигляд чайника через конденсату на внутрішній поверхні скляної колби.
Всі ці претензії були висловлені керівництву ТОВ "Дельта" з моєю вимогою повернути гроші за неякісний товар, скориставшись правом на повернення товару протягом 2-х тижнів з дня продажу. У відповідь я отримав відмову.
Прошу надати мені юридичну підтримку.
З повагою Ручкін В.Г.

Ручкін Віктор Геннадійович

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Віктор Геннадійович. Наступним кроком у боротьбі за ваші порушені права стане напрямок позовної заяви до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як повернути в магазин електричний чайник, який не влаштовує покупця?
  • Придбаний у магазині неякісний холодильник поміняли на непрацюючий: що роби ...
  • В який термін магазин повинен виконати вимогу покупця про повернення грошей ...
  • Що робити якщо продавець відмовляється повертати кошти за неякісний товар?
  • Захист прав споживача при поверненні неякісного товару

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ