Що робити якщо продавець відмовляється задовольнити окремі вимоги покупця?
03.12.2010г. мною в ТОВ "Дельта" куплений чайник "STADLER FORM Kettle Two SFK 808" вартістю 4990 руб.
Чайник є останнім словом техніки і продається з наклейкою "NEW". У домашніх умовах він показав себе з найгіршої сторони, при цьому всі дефекти експлуатації закладені в самій конструкції виробу, а саме: - неможливо налити з нього окропу не розливши 20% повз чашки;
-Щоб включити кип'ятіння потрібно тримати чайник двома руками;
-Дуже неохайний вигляд чайника через конденсату на внутрішній поверхні скляної колби.
Всі ці претензії були висловлені керівництву ТОВ "Дельта" з моєю вимогою повернути гроші за неякісний товар, скориставшись правом на повернення товару протягом 2-х тижнів з дня продажу. У відповідь я отримав відмову.
Прошу надати мені юридичну підтримку.
З повагою Ручкін В.Г.
Ручкін Віктор Геннадійович
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Віктор Геннадійович. Наступним кроком у боротьбі за ваші порушені права стане напрямок позовної заяви до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як повернути в магазин електричний чайник, який не влаштовує покупця?Придбаний у магазині неякісний холодильник поміняли на непрацюючий: що роби ...В який термін магазин повинен виконати вимогу покупця про повернення грошей ...Що робити якщо продавець відмовляється повертати кошти за неякісний товар?Захист прав споживача при поверненні неякісного товару