Чи можна стягнути з хімчистки вартість зіпсованої речі?
Виникла проблема з хімчисткою «Л». Новий білий топ був забруднений червоним барвником. Я віднесла топ в хімчистку. На етикетці стояла маркування, що забороняє прання і хімчистку, пріємщица взяла річ на чистку і при цьому повідомила, що плями можуть не вивести. Коли я прийшла забирати свій топ з хімчистки, то виявила, що половина плям зникли, але в одному місці з'явилася велика жовта пляма. Я віддала їм топ на перечістку (безкоштовно). Після перечісткі це жовта пляма збільшилася, а в деяких місцях біла тканина пожовкла, тобто жовтих плям стало ще більше. Плюс з'явилися сіро-коричневі плями, яких після першої чистки не було! Мене попередили, що плями можуть не відіпрати, але про те, що можуть виникнути нові плями, мови не було.
Я б хотіла, щоб хімчистка повернула мені гроші за чистку (324 руб.) І за топ (4950 руб., Чек можу пред'явити), тому хімчистка зіпсувала мені дорогу річ. Які в цьому випадку у мене є права і можливості?
Дарина
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Дарья. У зв'язку з тим, що вам була надана послуга неналежної якості, яка спричинила незворотні пошкодження речі, на підставі Закону «Про захист прав споживачів» ви маєте право вимагати:
- Повернення вартості чищення;
- Відшкодування двократної ціни пошкодженої речі.
Нагадуємо, що за законом ваше вимога має бути виконана протягом 10 днів. При виникненні спору, експертиза проводиться за рахунок хім.чісткі, в іншому випадку можете оплатити її самі, а потім вимагати відшкодування витраченої суми. Наші співробітники допоможуть вам в ситуації, що склалася.
Додаткові матеріали:
Як добитися від хімчистки відшкодування за зіпсований пуховик?Як змусити продавця підписати претензію про повернення товару?Що робити у разі пошкодження пальто при хімічному чищенні?Як стягнути з хімчистки збиток за зіпсований дорогий килим?Коли можна повернути технічно складний товар продавцеві?