Що робити у випадку прострочення доставки замовленого линолиума?

Я вирішив купити ліноліум в інтернет-магазині ТОВ "Р-Строй" (підлогові покриття). В офісі магазину я оплатив товар, отримавши на руки рахунок-договір № 251 та касовий чек про оплату линолиума з доставкою додому. Умова договору - доставка на протязі 10 днів. Термін пройшов, линолиума немає, по телефону магазина нічого виразного не відповідають (просто морочать голову). Чи можу я повернути гроші, розірвавши договір, тому він не виконаний і як це зробити? Може бути ще щось зробити, що-б не залишитися і без грошей і без линолиума (раптом це просто шахраї)

Семенов Володимир Анатолійович

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Володимир Анатолійович. Ви повинні написати претензію на ім'я керівника інтернет-магазину, в якому Ви замовляли ліноліум, потім слід чекати десять днів відповіді на Вашу претензію. Юристи нашої компанії можуть допомогти Вам у складанні претензії на консультації.
До того ж ви маєте право на неустойку, яка розраховується так: 001 х на ціну товару, а потім отриману суму на кількість днів, які Вам прострочили.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна обміняти в інтернет-магазині ліноліум, який був поставлений не у в ...
  • Як скласти претензію до магазину, який не бажати повертати гроші за товар?
  • Що робити якщо продавець замість експертизи відремонтував товар?
  • Хто повинен доставляти телевізор для проведення експертизи при його поверне ...
  • Чи можна вимагати від продавця повернення грошових коштів, а не ремонту?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ