Що робити у випадку прострочення доставки замовленого линолиума?
Я вирішив купити ліноліум в інтернет-магазині ТОВ "Р-Строй" (підлогові покриття). В офісі магазину я оплатив товар, отримавши на руки рахунок-договір № 251 та касовий чек про оплату линолиума з доставкою додому. Умова договору - доставка на протязі 10 днів. Термін пройшов, линолиума немає, по телефону магазина нічого виразного не відповідають (просто морочать голову). Чи можу я повернути гроші, розірвавши договір, тому він не виконаний і як це зробити? Може бути ще щось зробити, що-б не залишитися і без грошей і без линолиума (раптом це просто шахраї)
Семенов Володимир Анатолійович
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Володимир Анатолійович. Ви повинні написати претензію на ім'я керівника інтернет-магазину, в якому Ви замовляли ліноліум, потім слід чекати десять днів відповіді на Вашу претензію. Юристи нашої компанії можуть допомогти Вам у складанні претензії на консультації.
До того ж ви маєте право на неустойку, яка розраховується так: 001 х на ціну товару, а потім отриману суму на кількість днів, які Вам прострочили.
Додаткові матеріали:
Чи можна обміняти в інтернет-магазині ліноліум, який був поставлений не у в ...Як скласти претензію до магазину, який не бажати повертати гроші за товар?Що робити якщо продавець замість експертизи відремонтував товар?Хто повинен доставляти телевізор для проведення експертизи при його поверне ...Чи можна вимагати від продавця повернення грошових коштів, а не ремонту?