Чи можна обміняти в інтернет-магазині ліноліум, який був поставлений не у відповідності із замовленням?

Добрий вечір. Ситуація наступна: вчора, тобто 8 жовтня 2010 оформила заявку в інтернет-магазині http://remontnick.ru/на лінолеум. У заявці вказала розмір відрізу шматка лінолеуму, марку і т.п. На мою заявку передзвонив менеджер, який повідомив, що товар є в наявності і буде доставлений на наступний день, тобто 9 жовтня 2010. Товар дійсно був доставлений в термін, переданий по накладній, в якій значилося, що мені передається 182 квадратних метра лінолеуму. Лінолеум був упакований в рулоні і пов'язаний плівкою. Розгорнути і виміряти його на місці не було можливим, це не передбачено інтернет-магазином. Мені передали рулон з лінолеумом і поїхали. З великими труднощами вдалося підняти лінолеум на 9-ий поверх, після чого майстри, запрошені мною, почали укладати лінолеум. При укладанні з'ясувалося, що по довжині не вистачає 50 сантиметрів, реально мені привезли 1645 квадратних метрів лінолеуму замість 182 квадратних метра. Я передзвонила в інтернет-магазин, де мені повідомили, що питання не може бути вирішене раніше понеділка. Крім того, мені запропонували довезти відсутній шматочок, що зовсім не влаштовує мене, адже це буде стикувальний полотно, що для мене - неприпустимо. Також запропонували привезти інший відріз такого ж лінолеуму, але за більш високою ціною, тому відріз, який я отримала сьогодні продавався як залишок розміром 35 Х5 2 тому коштував дешевше. Я заплатила гроші майстрам, які укладали лінолеум, крім того - терплю масу незручностей, а мені ще й хамлять по телефону, що нічим допомогти не можуть Як мені захистити свої права і що потрібно робити в даній ситуації?

Олена Кузнєцова

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олена. Необхідно уточнити, які виміри вказані в товарному чеку, якщо ті, які ви замовляли, то в наявності помилка продавця. Вам необхідно звернеться до керівництва фірми з претензією (у письмовій формі), з вимогами (знизити вартість линолиума, обміняти його або повернути). Ви її можете надіслати рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на магазин до суду. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити, якщо в магазині відмовилися обміняти фотоапарат неналежної якост ...
  • Експерти дали висновок про заводський брак, а магазин відмовляє в обміні: щ ...
  • Як повернути ноутбук неналежної якості в магазин, якщо продавці не згодні з ...
  • Чи можна повернути назад модем для бездротового виходу в інтернет?
  • Доставка товару неналежної якості та його проблема його заміни

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ