Чи можна вимагати від продавця повернення грошових коштів, а не ремонту?

Добрий день!
Зіткнувся з наступною ситуацією:
В інтернет-магазині купив музичний центр. Зустрічався з кур'єром у метро, перевірив зовнішній вигляд і комплектацію, все було нормально. По приїзду додому, з'ясувалося, що музичний центр несправний. Подзвонив продавцю, все розповів, хотів музичний центр обміняти на справний. Однак, мені сказали, що обмін можуть призвести тільки після того, як сервісний центр видасть акт технічного огляду, в якому буде зафіксована несправність. Я цей музичний центр купував у подарунок, тому чекати, поки сервісний центр мені видасть висновок, у мене не було часу. Я купив такий же музичний центр в іншому місці. А той центр віддав в СЦ на діагностику з тією метою, щоб потім його вже не обміняти, а здати зовсім. Пройшов місяць, СЦ видав мені висновок про несправність, в якому сказано, що несправність встановлена, муз.центр є ремонтопридатності, але клієнт (тобто я) від ремонту відмовився. Перед тим, як здати товар назад в магазин заліз на сайт магазину і бачу следущее умова повернення товару: товар можна повернути лише в тому випадку, якщо СЦ зробив висновок про його неремонтопридатності. У моєму випадку, товар підлягає ремонту, однко мені це вже не потрібно. Скажіть, будь ласка, чи можу я здати товар назад в магазин? Вважаю, що продавець мені вкаже на те, що муз.центр є ремонтопридатності і відмовить в поверненні грошей за нього.

Стас

Відповідь юриста:

Привіт, Стас. Ви маєте повне право повернути кошти за музичний центр з причини його несправності. Вам необхідно написати на адресу фірми претензію з вимогою повернути грошові кошти та вкажіть, що за затримку виконання вимог ви можете стягнути неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день затримки. Компанія повинна виплатити вам гроші протягом 10 днів з дня пред'явлення вимог. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо мобільний телефон вже був на гарантійному ремонті 3 рази?
  • Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?
  • Чи обов'язково проведення експертизи при поверненні товару?
  • Чи може продавець відмовити покупцеві в поверненні грошей за несправний тов ...
  • Що робити якщо сервісний центр діагностував неіснуючу проблему?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ