Що робити, якщо в сервісному центрі підробили підпис покупця?

купив нетбук в магазині "28.02.2010. 18.10.2010 здав в сервісний центр через магазин по причині " синій екран смерті ", де був складений акт про здачу в ремонт 15.11.2010 після дзвінка з магазину прийшов у нього, що б забрати, але причина здачі в ремонт виправлена не була. до відмітки про одержання покупцем я так і вказав. С сервісного центру пріслалізаключеніе, в кіт. зазначено що роботи не виконувалися через відмову клієнта так само мною було виявлено що в гарантійній карті в якій вказані найменування товару, серійний номер та умови гарантії була підроблена мій підпис, зверху якої була нанесена печатка ТОВ "Білий Вітер ЦИФРОВИЙ " з поміткою "для документів "
(підкажіть будь ласка, що робити в даній ситуації)

Олександр

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олександр. Зазначена вами проблема може бути вирішена в судовому порядку шляхом направлення відповідної позовної заяви. В ході судового розгляду справи буде проведена почеркознавча експертиза, на відповідача буде покладено обов'язок по сплаті судових витрат і послуг юриста. Ви можете вимагати виконання ремонту, обміну товару або повернення грошових коштів, а також стягнення неустойки з відповідача.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити, якщо в сервісному центрі не здійснюють ремонт по гарантії?
  • Що робити, якщо продавець приймає товар на обмін і вказав термін обміну 45 ...
  • Як змусити продавця перевстановити неякісне програмне забезпечення?
  • Гарантійний ремонт складної побутової техніки, звернення в сервісний центр
  • Термін діагностики товару при пред'явленні вимоги про усунення недоліків т ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ