Гарантійний ремонт складної побутової техніки, звернення в сервісний центр

У мене така проблема. У січні 2009 року придбала в магазині холодильник. Гарантія на холодильник діє на протязі 3 років. Гарантійний талон заповнений правильно при продажу в магазині на гарантійний талон поставили печатку. Тепер 15 вересня 2010 р. у холодильнику трапилася неполадка перестав горіти світло при відкриванні дверки холодильника. Так як техніка на гарантії самостійно ремонтувати не стала і звернулася в магазин де купувала. Але там в грубій формі мені відмовили пославшись на те, що нібито магазину в якому я набувала товар вже з травня 2010 р. не існує, хоча треба зауважити що назва магазину не змінилося, ніякої інформації про переїзд нібито раніше існуючого магазину небуло. На моє прохання надати якусь інформацію про ген.директор нині діючого магазину мені також у грубій формі відмовили. На стенді "Інформація для покупця " також ніякої інформації про магазин я не знайшла. Підкажіть як бути в цій ситуації? Чи маю я які небудь права у цій ситуації? І як законним шляхом можна домогтися вирішення цього конфлікту? При зверненні до суду чи буде на моєму боці закон?

Відповідь юриста:

У випадку, якщо магазин, в якому Ви купували холодильник, дійсно припинив своє існування, Вам слід звертатися до авторизованого сервісного центру виробника товару безпосередньо, минаючи продавця. За умови, що всі документи (зокрема, гарантійний талон) були при покупці товару оформлені вірно, до закінчення терміну дії гарантії, Вам зобов'язані усунути виниклі неполадки. Однак слід пам'ятати, що усунення по гарантії підлягають тільки ті несправності, які не викликані неправильною експлуатацією товару (див. умови надання гарантійного ремонту). У разі, якщо сервісний центр відмовляється виробляти гарантійний ремонт, рекомендуємо вам звернутися до нашого юриста за більш детальною консультацією.

 

Додаткові матеріали:

  • Як добитися повернення грошей за телевізор, а не його ремонту?
  • Чи можна повернути ноутбук, якщо він вийшов з ладу другий раз за додаткової ...
  • Що робити якщо продавець відмовляє в гарантійному ремонті?
  • Чи потрібен касовий чек для гарантійного ремонту в сервісному центрі?
  • Вимога про заміну технічно складного товару через рік після придбання

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ