Що робити, якщо продавець приймає товар на обмін і вказав термін обміну 45 днів?
Привіт! Будьте ласкаві підказати.
Більше місяця тому здав в сервісний центр ноутбук, він був на гарантії.
У сервісному центрі чекали 45 днів деталь від виробника.
У підсумку мені його повернули назад, дали висновок для продавців про повернення або грошових коштів або обмін на аналогічний ноутбук. (Ноутбук це мій робочий інструмент для заробітку) Я залишився без нього більше місяця Продавець дав форму заяви, яку я заповнив, на адресу постачальника. Дали квитанцію акта перевірки технічного стані (гарантії) Де нижче вказано - прийнято для обміну на 45 робочих днів. Зі слів продавця постачальник повинен вирішити це питання. Мені не повернули ані грошові кошти, ні аналогічного товару Заздалегідь вдячний
Олександр
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Александр. Закон Про захист прав споживачів вказує, що повернення товару неналежної якості повинен бути проведений протягом десяти днів з моменту пред'явлення вимог покупця. Вам необхідно скласти претензію і вказати, що якщо товар не буде обміняний протягом розумного строку, то ви звернетеся до суду. Якщо ваші вимоги не будуть виконані, ви можете направити позов до суду, в якому також можна стягнути неустойку в розмірі 3% за кожен термін прострочення. Наші фахівці допоможуть вам з складанням необхідних процесуальних документів та представлять ваші інтереси в суді.
Додаткові матеріали:
Експерти дали висновок про заводський брак, а магазин відмовляє в обміні: щ ...Як повернути ноутбук неналежної якості в магазин, якщо продавці не згодні з ...Що робити, якщо компанія не обмінює вбудовану техніку неналежної якості?Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?Чи можна вимагати від продавця повернення грошових коштів, а не ремонту?