Хто повинен транспортувати великогабаритний товар у сервісний центр?
Через три місяці після покупки холодильника в М Відео, з'явилися тріщини на внутрененней стінці холодильника, явно не з причини зовнішнього фізичного впливу, хочу звернеться в гарантійний сервісний центр, питання: хто повинен транспортірвать крупно габаритний товар у сервісний центр?, Обязн Чи я сам провести доставку цього товару в сервісний центр за свій рахунок, або це повинні зробити представники сервісного центру?, відповідні документи (чеки та інше мається). Заздалегідь спасибі за консультацію.
олег
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олег. Згідно п.7 ст.18 ЗоЗПП:
"Доставка великогабаритного товару і товару вагою понад п'ять кілограмів для ремонту, уцінки, заміни і (або) повернення їх споживачеві здійснюються силами і за рахунок продавця (виробника, уповноваженої організації або уповноваженого індивідуального підприємця, імпортера). В разі невиконання даного обов'язку, а також при відсутності продавця (виробника, уповноваженої організації або уповноваженого індивідуального підприємця, імпортера) у місцезнаходженні споживача доставка і (або) повернення зазначених товарів можуть здійснюватися споживачем. При цьому продавець (виробник, уповноважена організація або уповноважений індивідуальний підприємець, імпортер) зобов'язаний відшкодувати споживачу витрати , пов'язані з доставкою і (або) поверненням зазначених товарів. "
Додаткові матеріали:
Чи повинен покупець доставляти великогабаритний товар продавцеві при поверн ...Чи можна повернути несправний товар у магазин не чекаючи проведення експерт ...Хто повинен доставляти телевізор для проведення експертизи при його поверне ...Чи може покупець повернути товар не сплачуючи за його доставку?Чи потрібен касовий чек для гарантійного ремонту в сервісному центрі?