Чи потрібен касовий чек для гарантійного ремонту в сервісному центрі?

Добрий день!

Підкажіть які дії зробити, 09.11.2010 придбав телефон Sony Ericsson в інтернет магазині, при покупці отримав товарний чек і правильно заповнений гарантійний талон. через два дні зрозумів, що існує проблема з акумуляторною батареєю. Звернувся до авторизованого сервісного центру Азбука Морзе. У мене телефон не прийняли під приводом того, що товарного чека недостатньо. Я звернувся в представництво Sony. Через два дні мені зателефонували і сказали, що ситуація залагоджена і я можу здати телефон в сервісний центр. Що я і зробив. Через деякий час мені подзвонили з сервісу і сказали, що замінити батарею без касового чека вони не можуть. я знову проконсультувався з Sony і вони мене запевнили, що сервіс зобов'язаний провести гарантійний ремонт телефону. Але забираючи телефон сервісний центр знову зажадав касовий чек і відмовився замінити батарею. Ніякі посилання на закон про захист прав споживачів на них не подіяли. Підкажіть, що я можу зробити в цій ситуації, адже в законі про захист прав споживачів сказано що для гарантійного ремонту достатньо заповнений гарантійний талон і товарний чек. Ситуація триває вже досить довго, я витратив на це багато часу, бензину та мобільних розмов.

Заранее спасибо, олег

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олег. Згідно зі ст. 18 ЗоЗПП:
відсутність у споживача касового або товарного чека або іншого документа, що засвідчують факт і умови покупки товару, не є підставою для відмови в задоволенні його вимог.
Продавець (виробник), уповноважена організація або уповноважений індивідуальний підприємець, імпортер зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і в разі необхідності провести перевірку якості товару. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару.

Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою виконати ваші вимоги. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Хто повинен транспортувати великогабаритний товар у сервісний центр?
  • Що робити якщо мобільний телефон вже був на гарантійному ремонті 3 рази?
  • Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?
  • Як обміняти пральну машину, придбану за акції?
  • Гарантійний ремонт складної побутової техніки, звернення в сервісний центр

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ